Friday, June 6, 2008

Rumahku Syurgaku




Dear syg 1(suamiku) & syg 2(anakku),



Terima kasih atas kehadiran kedua2 insan yg amat aku sayangi...tanpa kalian berdua sudah pasti gambar rumah ni dah jdi padang jarak padang terkukur(aik tp bkn dek kerana sumpahan mahsuri k)...


Skrg rumah tu bkn shj jadik mahligai (walau pun kecik ja) tp dah change jadi syurga duniawi.Emmm...waktu ambik gambar ni dulu mmg la depan tu kosong ja coz baru lg tp tgklah skrg mereceeekkkkk kan indah(tgk tapak kaki la...saper yg buat hehehe)..."dlm hati-tak salah puji diri sendiri"...


Aku sampai ari ni n saat tinta(cewaaah) ni ditulis pun aku masih tak percaya yg aku sudah mempunyai seorg suami dan juga baby yg ala2 come gitu...Tp aper yg membuatkan aku percaya bila malam menjelang aku pasti tak keseorangan...tereng teng tengggggg.... mau tak nyer kejap2 aku terdengar bunyi mengeruh yg ala2 boleh gegar lantai umahku...n kejap2 aku terdengar rengetan si come nakkan susu.Tp percayalah aku bahagia mendengar smua itu...malah suara2 itulah yg menguatkan semangatku setiap ari untuk mengahadapi hari2 yg mendatang...


Aku bersyukur tatkala bila aku menadah tangan kehadrat Ilahi mensyukuri rahmat yg telah aku perolehi...di sebelahku sentiasa ader suami yg setia menajadi pendorong,pemangku semangat...


Yang pasti....

Dirumah inilah ikatan kekeluargaan yg semakin intim dpt kurasai...

Dirumah inilah anakku dibesarkan...

Dirumah inilah wujudnya kebahagiaan...

Dirumah inilah...aku menjadi perempuan...isteri...dan ibu...

No comments: